המטה החרדי בליכוד מתגייס להכשלת מועמדותו של חיים כץ

ארי וידר 3 Comment on המטה החרדי בליכוד מתגייס להכשלת מועמדותו של חיים כץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החרדים בליכוד יוצאים נכד אחד האישים החזקים בליכוד: חבר נשיאות הליכוד ויו"ר המטה החרדי יעקב וידר תוקף את השר חיים כץ, מזהיר שבחירתו לתפקיד יו"ר המרכז, תביא להפיכתה של הליכוד "לסניף של מפלגת העבודה".

במטה החרדי בליכוד פועלים למען כך שכל החרדים בליכוד ואנשי ארץ ישראל במפלגה, יתמכו ביו"ר וועדת הפנים חה"כ דודי אמסלם על מנת שלא לאפשר לשר חיים כץ לנצח.

קרוב למחצית מחברי המרכז הנם חובשי כיפה, מתוכם למעלה ממאה חמישים חברי מרכז חרדים בעלי זכות הצבעה. תמיכה זו תביא חיזוק למועמדותו של ח"כ דודי אמסלם בקרב אנשי ארץ ישראל בתנועה, שהינו זרם מרכזי במפלגה ושעד לרגע זה אין מועמד שנתפס כמוביל בה.

כזכור, בעוד שבועיים יתקיימו בחירות ליו"ר מרכז הליכוד, תפקיד שהתפנה עקב מעברו של דני דנון לכהן כשגריר ישראל באו"ם. תפקיד שחשיבתו הפנימית במפלגת השלטון גדולה מאוד עקב הקשר למרכזי הכוח שבה, וגם עקב כך שיו"ר המרכז משמש גם כיו"ר וועדת חוקה, זו הקובעת על שינויים בחוקת התנועה, שיטת הבחירות הפנימיות בה, וכינוסי ישיבות המרכז.

בתגובה אומר יו"ר המטה החרדי יעקב וידר: "כחבר נשיאות נחשפתי לרמת הכוח שבתפקיד היו"ר והיכולת לקדם בו את הערכים החשובים לנו. לחרדים ולאנשי ארץ ישראל בתנועה – השפעה גבוהה מאוד, ונעמול על מנת שיפנו מזמנם ויבואו ביום הבחירות לתמוך בח"כ אמסלם ולמנוע את בחירתו של איש שמאל לראש המרכז".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    שאלה מצויינת
    שאלה נוספת – מי החרדי מבין השניים בתמונה
    לאף אחד אין כיפה
    בכל מקרה,שניהם חברים במפלגה חילונית

  2. 1

    מצד ימין יש לו כיפה האם למישהו יש עיניים?